magazine image
מגזין דה-מרקר 2019 | גיליון | 221 יוני

מתווך העל של האלפיון העליון

% 93 מבתי היוקרה בארץ ובעולם נמכרים בבלעדיות ובדיסקרטיות על ידי מתווכי על באזור המבוקש," מסביר מיכאל משה ברזילי, בעל סוכנות הנדל"ן ”“In-House Luxury Homes בראיון עמו, הוא מספר כיצד הפך למתווך העל של אזורי הביקוש בשרון
מגזין דה-מרקר 2019 | גיליון | 221 יוני

כיצד הגעת לתחום התיווך?
״היכרותי עם האלפיון העליון החלה עוד בטרם כניסתי לתחום הנדל"ן, במסגרת החברות שניהלתי: סטארט אפ  TOPROTA
INFINITY  חברת הפקות.
בשנת 2006 חזרתי לשורשי משפחתי שעסקה בתחום הנדל"ן. היכרותי עם עמוס גלזר ז"ל, מומחה מוביל בעולם התיווך,
סייעה להשתלבותי המהירה בתחום והובילה אותי לעמדת ניהול בכירה בחברת תיווך גדולה בצהלה עם התמחות במגורי
יוקרה. בשנת 2007 הקמתי את ,"In-House Upgrade" משרד תיווך בוטיק המתמחה בשיווק נכסים ובתי יוקרה באזור
השרון והמושבים, בניהולה של אשתי. במקביל, הקמתי חברת סטארט אפ, במסגרתה הקמנו מנוע חיפוש לעסקים אשר
הושק ל- 20 מיליון בתי עסק בארה"ב.
במסגרת ניהול הסטארט אפ, הכרתי יזמים ויצרתי קשרים עסקיים וחברתיים, אשר הובילו להקמת סניף נוסף של
"In-House Luxury Homes" המיועד לנכסים בשווי של מעל 15מיליון ₪, כולל וילות, אחוזות ומשקים במושבים, באזורי
ביקוש יקרים כמו כפר שמריהו, ארסוף, הרצליה פיתוח, ועוד

מה מייחד את שירות הבוטיק של ?In-House Luxury Homes
מילת המפתח היא דיסקרטיות – מטבע הדברים, לקוחות היוקרה מעוניינים לבצע את עסקאות הנדל"ן מתחת לרדאר, תוך
פרסום מבוקר של העסקה בעיתונים או באינטרנט. משרדי שומר על בלעדיות ודיסקרטיות מלאה, ובנכסים מסוימים, אף
תוך חתימה על הסכם סודיות.

שיטה ייחודית לפרסום נכסי יוקרה – הידע הטכנולוגי הנרחב שצברתי אפשר לי לפתח שיטה ייחודית למשרדנו, הכוללת
הקמת כרטיס דיגיטלי חכם, במטרה ליצור חשיפה ממוקדת ולא המונית, המתאימה לאותם לקוחות אקסקלוסיביים.
ניתוח שוק – הניסיון הרב שצברתי מאפשר לי לנתח בצורה מדויקת את מצב השוק ואת המגמות במחירי הנכסים בסביבה,
תוך התאמת הנכסים לקהל היעד.

יחס שווה לכולם – אני מספק שירות VIPלכל הלקוחות שלי, ללא קשר לשווי הנכס. ישנם לקוחות שחתמו על עסקה בשווי
של 3 מיליון ₪ וחזרו אלי לחתום על עסקה של עשרות מיליוני ₪, לאחר שעשו אקזיט

רשת קשרים ענפה – במהלך השנים יצרתי קשרים עסקיים וחברתיים עם לקוחות בעלי הון. ההיכרות עם מעגל הלקוחות
של האלפיון העליון, מאפשרת לי לשדך בין מוכרים ורוכשים פוטנציאליים, בעסקאות הנדל"ן השונות.

מדוע בתים פרטיים הפכו למבוקשים?
"האלפיון העליון של היום, שונה לחלוטין מזה שהיה פה לפני 20שנה – לא מדובר רק על אנשים שנולדו למשפחות
העשירות בארץ, אלא בעיקר על אנשים שהרוויחו את כספם במו ידם, כמו למשל, אנשי הייטק שעשו אקזיט. מה שמאפיין
את האלפיון העליון של היום, הוא הרצון לפרטיות ושקט המאפיינים את המגורים בבתים הפרטיים ולא במגדלים"

משפט שמנחה אותך בתחום?
טיפ חשוב למתווכים, מוכרים וקונים, הוא: השאירו את האגו בצד וסגרו עסקה שתהיה טובה לשני הצדדים.

פגישות במשרדים בתיאום מראש 09-7964232

דרום השרון, הרצליה פיתוח

רחוב החושלים 6, הרצליה פיתוח

צפון השרון, גוש תל מונד

רחוב השקד 31 תל מונד

מרכז, נדל"ן מסחרי תל אביב

רחוב גולומב 42, תל אביב